niedziela, 21 września 2014

Recenzja olejku kokosowego dokonana przez Zebra testuje

Dzisiaj wpis nietypowy - bo recenzja kosmetyku dokonana przez inną blogerkę :) Oczywiście umieszczona tutaj za jej przyzwoleniem :)
Słowem wstępu i wyjaśnienia dlaczego tu się taka recenzja znalazła - uważam że warto poznać opinie i innych osób na temat danego kosmetyku :)
Więc miłej lektury życzę:

 Olej otrzymujemy w szczelnie zamkniętym pojemniczku. Konsystencja jest stała – twarda. Zapach bardzo delikatny – szybko się ulatnia. Jest bardzo wydajny nawet przy codziennym stosowaniu. NIE PODRAŻNIA! NIE UCZULA!
Kiedy wydobędziemy odrobinkę oleju na rękę, momentalnie pod wpływem temperatury ciała zmienia swoją konsystencję- i spokojnie możemy smarować / włosy/ skórę/.




Zastosowań ma całe mnóstwo – ale do czego Zebra go używa ?
 
Uniwersalny Olej Kokosowy - 100% Naturalny 220ml - antyperspirant, włosy

1.
TWARZ
Zebra: Smarowałam nim szczególnie narażone na intruzy moje biedne czoło. Delikatnie rozjaśniał zmiany, ale również odpowiednio przenikał w głąb skóry, ponieważ po kilkukrotnym zastosowaniu – moje biedne czoło wygładziło się. Nie mam jakiegoś okropnego „zasypu” – ale od użycia niewłaściwych kosmetyków, które tworzą cudowne pole do popisu niechcianym gościom – czasami występują i nie mam na to wielkiego wpływu.
Mąż: Moje Kochanie tak się zauroczył tym olejem, że używa go czasami w połączeniu z kremem. Jak sam stwierdził – jego cera została idealnie rozjaśniona i wygładzona. ( Nie wiem dla mnie to on nie ma sobie co zarzucać – no ale skoro tak stwierdził, niech i tak będzie). :]
_______________________________________________________________________
2.
WŁOSY
Zebra: Oj tak to już wiecie, że od kiedy jestem z Wami i dzielę się z Wami słowem pisanym, dostałam świra na punkcie olejowania włosów. Ale tym razem, zrobiłam tak jak wskazał producent. Czyli wcierałam ( pozostawiając na bardzo długi czas) troszkę tego mazidełka. Co się stało z końcówkami ? Nie rozdwajają się, są w dobrej kondycji. Jestem zadowolona, i cieszę się, że jestem posiadaczką tego oleju.
Mąż: Ha a mój mężuś, szalał oj szalał. Tak jak i najmłodszy skarbuś. Kazał sobie olejować całą głowę ( bo lubi kiedy masuję mu skórę głowy ) – a od kiedy zaczęliśmy używać ten olej – pokochał olejowanie i każe sobie to robić przynajmniej 2 razy w tygodniu. Kondycja włosów idealna,  a podatność na kręcenie cudownie się ujawniła. Skóra głowy jest świetnie natłuszczona i nawilżona.( Teraz to mu nie pozwolę ściąć włosów oj nie! )

Synuś: A Nasza perełka nie dość, że kocha peelingi to i pokochał olej kokosowy. Peeling od e-naturalne.pl – z pestek truskawek – właśnie jest rozrabiany z odrobinką tego oleju. Skóra nawilżona, natłuszczona – bez skazy. I jeden i drugi produkt jest naturalny , dlatego bez obaw łączę te dwa aby uzyskać peeling idealny dla Synusia.
_______________________________________________________________________
3.
CIAŁO
Używam go szczególnie teraz, kiedy często odsłaniam swoje nóżki z uwagi na odpowiednią do tego porę roku :] Uwielbiam, kiedy wezmę odrobinkę oleju i rozsmaruję go na nóżkach. Momentalnie są odpowiednio natłuszczone. Olej bynajmniej na mojej skórze nie błyszczy się jakby mogło się wydawać. ( Jeżeli chodzi o błysk – mam do tego inne specyfiki, które opisywałam Wam nie tak dawno temu).
Syn, kiedy wyrżnął orła na łyżworolkach, stuknął tak łokciem, że krwi nie było ale taka szorstka skóra i mały strupek. Natychmiast smarowałam tym olejem, i wyobraźcie sobie, że potrafił zniwelować ból, oraz wygładzić tak łokieć, że chwila moment i nie było ani bólu ani śladu. A skóra z szorstkiej, zamieniła się w delikatną – bo została odpowiednio natłuszczona.
_______________________________________________________________________
*
PAZNOCKIE
Kochane dziewczyny, jeśli macie problem ze skórkami, lub ze suchą skórą dłoni…
WYPRÓBUJCIE TEN OLEJ.
MOJA SĄSIADKA OTRZYMAŁA ODE MNIE ODROBINKĘ TEGO CUDACZKA. JAK SAMA TWIERDZI – IDEALNIE NATŁUSZCZA SKÓRKI I DŁONIE .




I to by było na tyle. Nie używałam go do demakijażu ( nie wiem dlaczego… ) – ale chyba z uwagi na fakt, że mam dużo kosmetyków przeznaczonych do demakijażu – ale jak uda mi się to sprawdzić , nim się skończy  - DAM WAM ZNAĆ. :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz